Logujemy się do panelu administaracyjnego wp-admin, w moim przypadku: https:/lux-web.pl/wp-admin
Wchodzimy w produkty i klikamy dodaj nowy
Dodajemy tytuł produktu, opis, zdjęcie główne. W tytułe, opisie, jak i opisie zdjęcia powinna znaleźć się fraza kluczowa, w tym przypadku „Pompa hydrauliczna Komatsu PC300”. Zdjęcie powinno być skompresowane, tak jak poniżej pokazane. W celu lepszego pozycjnowania moża dodać zewnetrzne odnośniki w opisie i jak najdłuższy opis z jak najwiekszą ilością powtarzającej się frazą kluczową.
Przed dodaniem zdjęć warto je skompresować, aby strona nie zamulała na easy-resize.com lub imagecompressor.com Tak żeby miały ok. 100KB dla zdjęć produktu i 800px.
Wybieramy prześlij pliki, aby przesłać z komputera. Dodajemy opisy zdjęć – frazę kluczową, pod którą ma być pozycjonowana strona i ustawiamy obrazek produktu.
Dodajemy zdjęcia galerii, tak samo jak główne, kompresujemy i dodajemy opisy wcześniej. Następnie Dodajemy kategorie produktów, możemy je także tworzyć z tego poziomu. Dodajemy tagi produktów, możemy skorzystać z listy poniżej zapisanych tagów.
Wpisujemy frazę kluczową, taką jak w opisie zdjęcia, podajemy tytuł SEO, też z frazą oraz uproszczoną nazwę – frazę kluczową. W opisie też warto, aby znalazła się fraza kluczowa chociaż raz. Opis kopiujemy z opsiu produktu i skracamy.
Ustawiamy cenę. Możemy także dodać stan magazynowy (SKU), domyślnie nie pokazuje stanu. Poniżej mamy też opcje klas wysyłkowych, jak i miejsce na krótki opis produktu (pojawia się on na stronie pod nazwą produktu). Możemy też dodać powiązane produkty i atrybuty, jeśli je wcześniej ustawiliśmy w ustawieniach WooCommerce. Na końcu klikamy opublikuj w prawym górnym rogu.